Kuantan, Pahang, Malaysia
ZUCUPCAKES hanya beroperasi di rumah secara sambilan... tidak mempunyai kedai.. Untuk keterangan lanjut dan rundingan bolehla hubungi: email : zucupcake@gmail.com phone no: 016-6961140 phone no: 016-6332307 YM :zureenzdn@yahoo.com

Thursday, May 14, 2009

Cuppies untuk Ara

Tengah-tengah kesibukkan menyiapkan cupcakes untuk hari jururawat tetiba dapat pulak call dari Ara yang juga bekerja di HTAA untuk order 50 Cupcakes. Katanya untuk bagi souvenier pada tetamu. So aku buat jugak la...untuk tidak menghampakan Ara. Tapi design nya aku buat design yang simple aje la..maklumlah dah kepenatan buat ynag 1070 tu belum habis kan..so aku buat design biasa....memandangkan Ara pun tak kisah sangat katanya pasal design dan dia pun takde tema yang khusus..so aku buat la setakat yang aku mampu untuk hari itu...harap-harap Ara akan berpuas hati yer...Add Image


No comments:

Post a Comment

ZUCUPCAKES GALLERY

ONE DROP PERFUME

ONE DROP PERFUME
CLEARANCE STOCK - RM 35

ASTROMIN

ASTROMIN

Pages

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin